Pàgines

dilluns, 14 de maig del 2012

Tal dia farà una any

Ahir va fer un any de la meva primera i única entrada al bloc. Durant aquest temps he viscut moltes coses que en més o menys mesura m'han fet vibrar (en relació a l'educació) i que haurien pogut ser bons temes per encetar una nova entrada per compartir. Tot i així, per varies raons no he arribat a fer el pas. Tot i que la raó principal ha estat la falta de temps (o al menys la falta de temps en el moment desitjat), haig de confessar que la bona acollida que va tenir la primera entrada n'ha estat una altra d'important. Una acollida que vaig haver de deixar refredar per poder gestionar millor i que, lluny del que els seus comentaris (massa generosos) de ben segur pretenien, em va generar un cert bloqueig, un pànic al "i ara què!?".

Com deia, de tot això ja fa un any i crec que ja és hora que m'hi torni a posar, sense complexos ni ganes de satisfer a ningú, senzillament amb ganes de reflexionar, compartir i aprendre.

Gràcies a tots.

2 comentaris: